6 Aralık 2010

yuvada anne ve yavru kuş.



Kaçıncı oldu bu? ben saymadım siz saydınızmı?
Neyse efendim bu da kuru sarmaşık dalları üzerine yaptığım bir kapı süsü.
Buradaki kapı çelenginden ilham alıp ,burada görüp yaptığım gülleri silikonla dalların üzerine yapıştırdım.
Üstteki fiyonk bilmem hangi zamandan kalma jüt benzeri,doğal liflere benzer bişey.
En alttaki mor çiçeğin yapımını yine bir siteden bulmuştum.Adresi bulunca eklerim artık.

Çiçekleri daireye uygun bir şekilde boyutlarına göre sıralayarak yapıştırdım.
Ortadaki boşluk gözümü tırmalayınca bir önceki postta kullandığım kuşlardan bir anne bir de yavru kuş kesip onlarıda yuvaya yerleştirdim:)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba hicri yılbaşın kutlu olsun cnm,kapı süsün çok şirin eline sağlık:))

GÖNÜL dedi ki...

NE KADAR GÜZEL CIVIL CIVIL BİR KAPI SÜSÜ ÇOOOOOOK ŞEKER:)

Nedret dedi ki...

Çok şirin:)) Sevgiler.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimli , renk uyumu çok güzel.. ben çok seviyorum böyle cap canlı renkleri... ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

çok güzel, hele kuşlar:))

bırtutamkekik dedi ki...

bayıldımmm bayıldımm:)
çok hoş paylaşımlarınızz:)
emeklerinize,o güzell yüreğinize sağğlıkkk..
izliyorum sizi.
bende beklerim sayfama.,arzu ederseniz elbette.
sevgilerimle..:)