27 Eylül 2008

peçetelik yapım aşamaları

sevgili ziyaretçim kartanesi uzun bir süre önce benden peçetelik yapım aşamalarını istemişti.resimleme fırsatını ancak bulabildim.ilk resimdeki gibi 35x35 ebatlarında kesilen bir kare kağıt ile kalıp çıkarılır.bu kalıba göre kapitone çift kat olarak kesilir.kenarlarına ucuna pul dikilmiş pilise biye ile birlikte geçirilir


Image Hosted by ImageShack.us

daha sonra dört kenarından tutturulacak yerler iğne ile belirlenip elde dikilir.dikilen yerlerin üzerine istediğiniz şekilde süsleme yapabilirsiniz.

Image Hosted by ImageShack.us

tepsi örtüsü ise ;tepsinizin ebatlarında kestiğiniz kapitone ucuna yine aynı pilise desenli harçla geçirilir.
Image Hosted by ImageShack.us

ve işte son hali...yapanlara kolay gelsinn..

3 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Bayildim bayildim bayildim harikasin,yani süper...emegine saglik,öptüm.

makhina dedi ki...

selam canım çok çok güzel olmuşlar ellerine sağlık bende kızkardeşime yaptım düğünden sonra yayınlanmayı bekliyor :))hayırlı geceler dilerim

izmirli dedi ki...

ellerinize sağlık tek kelimeyle süper aman nazar değmesin harika .