8 Aralık 2010

keçe süslü poşet torbası


Renkli cıvıl cıvıl keçelerle yaptıklarımla postlarıma devam ediyorum.
Şimdi sırada sevimli mutfak aksesuarımız tavuklar var.
Benim küçük bir mutfağım var.Küçüklüğünün verdiği sıkıntıyı gidermek için canlı renkler kullanmayı tercih ettim.Zaten canlı renkleri hep sevmişimdir.
Hele yeşil bana göre harika bir renk.
Daha önce paylaşmıştım sizlerle...
Perdemin kumaşından kendime bir poşetlik diktim.
Üst kısmının süslemesinde keçeler kullandım tabii...
Keçe tavuk aplike ettim ve fermuarına yine elyaf dolgulu bir keçe tavuk iliştirdim.


Bunlar da mutfaklarınızda aksesuar olarak yer verebileceğiniz tavuklar.

10 yorum:

fiamma dedi ki...

canım harika olmuş, iyi günlerde kullan insallah nasılda kavanozlarla uydurmuşsun özellikle o inen cıkan fermuar olayına bayıldım, ben de mi yapsam bacımdan sıkıldım su günlerde..oyy ne zor yenile yenile bitmiyor yaptıkça sıkılıyorsun gördükçe yapasın geliyor ne celişkidir bu yarabbim:)

leyya dedi ki...

:))çok cicilerr

Nedret dedi ki...

Renkler ne kadar uymuş kavanozlara ve mutfak ortamına. Çok zevkli işler çıkartıyorsun, çok beğeniyorum. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ne kadar cici ne kadar güzel görünüyolar. bayıldım. ellerine sağlık

karamel mutfak dedi ki...

iyi gunlerde huzurla kulanman dilegiyle tatlim cok sevimli olmuslar ellerine saglik.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok tatlı olmuşlar canım ellerine sağlık uyum süper.sevgiler öpüyorum

evdebirMELEK dedi ki...

Mutfak dekoruna bayıldım. Çok güzel olmuş. aksesuarlar ve mefruşat birbirini tamamlamış. Ellerine sağlık. Güzel günlerde kullan inşallah.

Hobihane dedi ki...

Çok güzel olmuşlarr :) Bütün emekleriniz gibi ablacım.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Unutmadım elbette,sadece yoğunluktan uğrayamadım.Umarım iyisinizdir,herşey yolundadır.
Gene emeklerle hazırlamış o hamarat eller bayıldım bu tavuklara...
En içten sevgi ve saygılarımla.

erdinconer dedi ki...

1mm ince ve 3mm kalın keçeleri http://www.cicekmalzeme.com/hobi/kece adresinde bulabilirsiniz.
Kumaş yapıştırıcılarını http://www.cicekmalzeme.com/hobi/yapistirici adresinde bulabilirsiniz.