13 Kasım 2009

barbi bebek yatağı(ayakkabı kutusundan)


Evet...sıra geldi pazar günü işlerinden diğeride.
Hani önceki postumda yazmıştım ya çocuklara yönelik çalıştım diye.
İşte bu da bir küçük hanımın barbi bebekleri için hazırladığım bir yatak.
Öncelikle bir ayakkabı kutusunun üst kısmını kapitone ile kapladım.
Yine kapitoneden yatak başı dikip içine karton yerleştirip yapıştırdım.
Kutunun açılabilir olmasını sağladım.İçine minik eşyalarını koyabilsin diye:))
Pembe çarşaf,baza fırfırı ,yastığı ve yorganıyla barbinin yatağını hazırladım.
Sonramı?
Küçük bir hanımın yüzünde güller açtırdım tabiiki...Daha başka söze ne hacet?

Image Hosted by ImageShack.us

26 yorum:

Sevtap dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık.ee barbıe ancak böyle mükemmel bir yatak yakışırdı zaten

Betül Özbir dedi ki...

ay ne güzel olmuş kızım bayılır buna elinize sağlık:)))

Nedret dedi ki...

Çok yaşa sen e mi?.Benim yüzümde güller açtı, küçük hanımın nasıl açmasın.Anneciğim de kızıma yapmıştı yaa.. Daha büyüktü.Niye saklamadık ki bilmem.Sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ya harikasın bayıldım ne kadar güzel olmuş ayy çocuk olasım geld:)))

Adsız dedi ki...

Gercekten süper olmus benim yatasım geldi:)

krizantem dedi ki...

İçine girip yatasın geldi, ne güzel olmuş öyle. Tam prenseslere layık. Ellerine sağlık kuşum:)

Banuca dedi ki...

Ne kadar güzel, süslü bir yatak bu.Küçük hanım çoook şanslı, sen de çok hamaratsın, bravo sana.

Stil Direktoru dedi ki...

Heheheh alemsin sen ya,bende geri geldim sonunda sevgiler :)

sünter dedi ki...

41 kere Masallah diyeyim önce.
Eliniz neye dokunsa tilsimlanmis gibi evrim gecirmis:)

Azicik bakindim da cok hos bir blogmus burasi.Ellerinize saglik.
Sevdim:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Firmadan teklif gelirse şaşırmayın harika olmuş çünkü:))

Nur dedi ki...

harika olmuşşş bazalı barbi yatağı :) Çocukken en sevdiğim oyuncaklardı barbilerimm hala kitaplığımın bir köşesinde duran barbim var :)

çiçek dedi ki...

Kzıma çizme almıştım.Hemen kutusunu kapıp bebeklerine yatak yaptı.Ama sizin bu fikir benim hiç aklıma gelmedi doğrusu çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.

GİZLİHAZİNELERİM dedi ki...

ellerine sdağlık pek güzel olmuş kızı olan iş başına

marifet23 dedi ki...

ellerinize sağlık bu muhteşem yatakta yatmak ne hoştur oyuncakta olsa sağlıcakla kalın

elif şen dedi ki...

ellerine,fikrine sağlık bugun ilk işim bu yatağı yapmak olacak ikiz kızlarım çok sevinecekler.

*kelebekana*-* dedi ki...

selam ..güzel bir hafta sonu dilkiyorum herşey gönlünce olsun ...

Bizim Gibiler dedi ki...

Senin bir de kızın olmalıymış arkadaşım. Ne güzel süslerdin onu. Böyle güzel güzel oyuncaklar yapıp birlikte evcilik oynardınız:))) Erkek çocuklarına yapılacaklar pek süslü püslü olmuyor böyle, bir de erkek çocukları pek bulaşmak istemiyorlar. Ya da benimki sadece öyle bilemiyorum.
Benim bile oynayasım geldi bayıldım valla:))

Magia da Inês dedi ki...

Olá amiga!
Passei para rever seu cantinho... como sempre...maravilhoso!
Que trabalho delicado!!!
Um ótimo fim de semana!
Sucesso!!! Felicidades!!!
Beijinhos. Itabira - Brasil

muko dedi ki...

oofff harikaa olmuşş o güllerden bende yeğenimin yüzünde açtırsam hiç fena olmayack yakında doğum günü var ona yapmalıyım izninle kopye çekicem tabi:)

sevgiler...

iffetin günlüğü dedi ki...

harika, bayıldım.kızım yok ama ben de yapıp küçük bir hanıma hediye ederim.ellerine sağlık.

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

size teyze diyebilirmiyim:) :)sahibini kıskandım şimdi....çoook güzel olmuş.benim bile bu kadar hoşuma gitmişken minik sahibi kim bilir ne kadar sevinmiştir.eline sağlık

embir dedi ki...

offf offf harika olmuş canım, bayıldım valla, emeğine sağlık.

zeynep çeyiz evi dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık, dikkatle baktım ister istemez bir tebessüm yayıldı yüzeme,kızım olmasınımı hayal ettim ne!!!svegiler)))

sunnyzelo dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harika olmuş canım.Eline emeğine sağlık!
Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık barbi dile gelse seninle yaşamaktan mutlu olduğunu söylerdi:)))
süper olmuş