25 Mayıs 2012

mutfak önlükleri


Keçe kapı süslerini bitirdik :)
Keçe işlerine mola verip araya önlük paylaşımlarımı yerleştireyim.Arşivdeki keçelere sonra devam ederim inşallah.
Ufak tefek,artan kumaşları değerlendirme adına başladığım mutfak önlüğü dikimi çok keyifli geldi.Üstelik son zamanlarda  bunun için elverişli kumaş seçeneklerinin çoğalması ve cici bici önlüklerin popülerliği eklenince vazgeçilmez oldu benim için.
Önlükleri  kendi tasarladığım ana kalıp üzerinden dikiyorum.
Ön süslemelerini yine kendim tasarlıyorum.
Öyle ki süslemelerin tasarımı önlükleri dikiminden daha çok zamanımı alıyor.
Her biri farklı ve özel,renkleri uyumlu ve neşeli modeller üretmeye çalışıyorum.
Tabii bazen istek üzerine aynı modeli çalışmak zorunda kaldığım zamanlar da var.
Yine de ufacık  da olsa farklı dokunuşlar ekliyorum bu durumlarda.
Yani kişiye özel önlükler çalışıyorum :))
İşte görmüş olduğunuz onlardan biri.
Kumaşlarım KÜÇÜKÇALIK DUCK KETEN  .Takip edenler bilir,nevresim takımların da da bu markayı tercih ettiğimi.
Desen  ve kalite olarak müşterilerim memnun.
Neyse efendim,kumaşın renklerine ve desenine vuruldum resmen.Kumaş desenindeki dalı aplike çalışıp üzerine keçe ile  süslemeler yaptım.
Kokoş bir hanım kuşumuz ve kelebekler .
Dükkanda yerini aldı.İlginizi çektiyse BUYRUN LÜTFEN :)

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım harika olmuş. Bol bereketli kazançların olsun.
ben de bu ketene bayılıyorum mutfağıma perde diktim:)

Marifetane hobi dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık kuşlu olan her şeye bayılıyorum önlüğede çok yakışmış..

icimdeki yolculuk dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık ablacımm

Noblesse dedi ki...

çok güzel olmuş, ben de bu ara önlük dikiyorum ve dediğin gibi süslemeler daha çok zaman alıyor, ellerine sağlık.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

fiko kuşları ile harika olmuşlar abla;) ellerine sağlık

Bak Bu Harika dedi ki...

çok hoş olmuş. Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Nuran er dedi ki...

öncelikle kolay gelsin diyorum.bende de yapılmış birşeyler var.yorum yaparsanız çok mutlu olurum.başarılar dilerm. Nurancaseyler.. sevgiler