8 Temmuz 2008

biberlerimmm...

4 günlük yokluğumda buralara gelemedim ama hiççç boş durmadım.kışlık soslarımı ve salatalık közleme biberlerimi hazırladım..sizler içinde aşama aşama resimledim;

Image Hosted by ImageShack.us

biberleri güzelce ateşte közledim.soyup temizledim.poşetledim.e birazcıkta iftar sofrasına salata yaptım.zeytinyağı,sarımsak ,sirke ,limon ve tuz ile sosladım.
Image Hosted by ImageShack.us

biberlerin bir kısmını ise temizleyip doğradım.rondodan geçirdim.içine sarımsak tuz ve acı biber ekledim.birazda domates.iyice suyunu çekene dek kaynattım ve sıcak sıcak kavanozlara doldurup soğuyuncaya dek kavanozları ters çevrilmiş olarak beklettim.sabah kahvaltısında ve kısırın yanında mükemmel bir lezzet..mevsimi geçmeden yapmanızı tavsiye ederim.kolay gelsin şimdiden..

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay canim benimmm hosgeldin,neyse geçmis olsun baglantin duzelmis sukur...ah canim benim ne guzel hazirliklar yapmissin harikasin,bak simdi bu kadar ugrasir bu kadar yaparsin ama bana bir kavanoz yollamazsin ((uzuldum ama((:
Saka bir yana super olmuslar hele de kirmizi biber,ay pek severim.
Opuldunnnn

Adsız dedi ki...

Canım canım benim :)
Bilirim ben çocukların elinde bilgisayarların ne hale gelebilecegini benimki laptobun tuşlarnı resmen yedi :) ama bende otorite eksikligi var :) bide yüzüm yumuşak :) bagıramıyorum kyamıyorum canım ya, iyi mi ediyorum kötü mü bilmiyorum çocuguna bas bas bagıran bi anne olmak bana göre degil hepte kızmışımdır öyle anne babalara geçenlerde yine bir kutu kremimi açıp tüm suratına kollarına bacaklarına sürmüş iyice bulaştırmış heryere, halılara dolaplara yaymış :) sonra suçlu suçlu geldi yanımıza o haline sadece güldük :)
Neyse canım işte harika hazırlıklar bunlar bu hafta kısmet olursa bende kavanozlara kırmızı biber koyacagım inşallah birazda dolmalık difrize atayım diyorum nasip olursa...
En güzeli en saglıklısı zamanında alıp saklamak ellerine saglık canım çok uzattım :) ama napim sıradan sözleri hiç sevmiyorum...
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ELLERİNİZE ,EMEKLERİNİZE SAĞLIK,
çok severim kış hazırlıklarını bende,naçizane yaptık bitirdik şükür. favorim enginar ve köz biberdir daima... :)))
çok svglrrrrrr
NuNu

Adsız dedi ki...

ELLERİNİZE ,EMEKLERİNİZE SAĞLIK,
çok severim kış hazırlıklarını bende,naçizane yaptık bitirdik şükür. favorim enginar ve köz biberdir daima... :)))
çok svglrrrrrr
NuNu

Adsız dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Allah onları ağız tadıyla yemek nasip etsin.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ALLAH ağız tadıyla yemek nasip etsin

Adsız dedi ki...

maşallah sağlıcakla yemek nasip etsin Allah ben daha hiç birşey yapmadım bakalım ne olacak yaparız inşallah daha geçmiş değil.Bizimde bilgisayarda sorunluydu hafta sonu eşim format çekti kuş gibi hafifledi zavallı fazlalıklar gidince..

Adsız dedi ki...

közlenmiş biberler harika gözüküyorlar, afiyet şeker olsun;)bol bereketli ramazanlar....

Adsız dedi ki...

Fikriye'cim canım soslar moslar maşaAllah hazırlıklar bitmiş..Ehhh Konya'ya yolumuz düşerse isterim ona göre..
Allah c.c. ağız tadıylan yemek nasip etsin canım..Bende aldım birkaç kg biber közleyip dolaba atıcam bakalım..Pazar günü taze fasulye biber falan serdim kurusun diye..
Canım akşam yazmıştınya bana.sana döndüm bir ara kompostota tarçın var görünüyor diye..kokusunu çok severim ben onun..birde gıda boyam kırmızı ama turuncu renk veriyor..rengi biraz turuncumsu oldu.
neyse canım tabaktakileri alayım ben sende çookk var.iftara hazırım olsun..
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım

ellerinize sağlık, sevgili nunu gibi benim de favorim dir közlenmiş kırmızı biber.
Sağlık ve afiyetle yemenizi dilerim

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım.ben suda kaynatılacak diye konserve yapmıyordun.geçen bir arkadaşım bu şekilde anlatınca denemeye karar verdim.cumartesini bekliyorum,pazara gitmek için.bendede senin gibi dört çocuk varya mutfak masrafım çok kabarık.böyle kış hazırlıkları yapmazsam idare etmek çok zor.ellerine sağlık arkadaşım.bu arada yarın doktora gideceğiz.inş.gidişat iyidir.A.e.o.

Adsız dedi ki...

selam canım çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık bende yaptım bu hafta Allah'ım ağız tadıyla yedirmeyi nsip etsin hayırlı akşamlar dilerim

Adsız dedi ki...

selam,
ellerine sağlık , ne güzel hazırlıklar yapmışssın , artık benim buz dolabımın derin dondurucusu yetmiyor bir tane ayrıca almam lazım ve benimde birşeyler hazırlamam lazım:-)
yorumun için teşekkürler , haklsın belirtmeyi unuttum kekikli örgünün ilk tarifi Oktay Usta'ya aitti.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık güle güle ye.
yorumun için ve de çevre bilincin için teşekkür ederim .birleşip büyümeliyiz birlikten kuvvet doğar