14 Temmuz 2008

kurdele nakışı

selam herkese...az önce gonuldeneledokulenler sayfamda yayımladığım simli işlemeli örtümden birkaç desenide burada paylaşmak istedim.simli karelerin ortasına birbirinden bağımsız ve renkli,tamamen hayalgücü üretimi kurdele işi çiçekler...daha boş kalan dokuz kare var.ama sabredemedim işte...
Image Hosted by ImageShack.us
işte bir çiçek demeti
daha;

Image Hosted by ImageShack.us
ve dört desen birden ;
Image Hosted by ImageShack.us
böyle kenarları ovarloklu durduğuna bakmayın.bitince simle oyalanacak :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

çiçekler çok güzel görüyor.ne güzel cıvıl cıvıl.elinize sağlık.

Nur dedi ki...

Merhabalar öncelikle tesadüflerin güzel bir arkadaşlıgı getirmesini diliyorum, sayfamı ziyaretiniz ve yorumunuz bunun ilk adımı oldu ve bende geldim size.. Ama benden çok daha güzelşeylere sahip olup alçak gönüllükle begeninizi sunmanıza daha bi sevindim. Kurdela nakışlarınız çok güzel çok begendim ellerinize saglık, güzel bi fikir olmuş her kutuya ayrı desen yapmanız. Ellerinize saglık sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş cenım ellerine sağlık iyi günlerde kullanılsın:))

Adsız dedi ki...

merhabalar,
yeni blogunuz hayırlı olsun...
sizi arkadaş takip ettiğim blog listeme eklemek istiyorum...
sizde beni lidstenize eklerseniz sevinirim...Tekrar hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

Ohhh hanım hanımmm, sen bu işe son noktayı koymuşsun:)) Ellerine sağlık hayatım. Gerçekten de çok şık ve güzel olmuş. Ohh be şöyle güzel güzel şeyler görünce insanın içi açılıyor valla. Ellerine sağlık. Ayrıca yeni adresin de hayırlı uğurlu olsun. Kocaman sevgiler:)

http://www.aycakizilkaya.com

Adsız dedi ki...

Aydan geceyi, güneşten gündüzü var eden, inciyi midyenin midesinde, balı arının
peteğinde var eden, yağmurdan baharı, topraktan çiçeği var eden, kalbimizi
yoktan
var eden Rabbimiz''e hamd olsun ..
Allah''ım! Kalbimize nakşettiklerin için sana şükrediyoruz.
Acıların karşılığında cenneti sunduğun, günahlarımızı rahmetinle affettiğin,
sevgiyi
bize verdiğin için, sana şükürler olsun.
Allah Tüm Müslümanları bu zor imtihanda başarıya ulaştırsın inşaAllah.

Cumanız Mübarek olsun

arkadaşım

Marifetane hobi dedi ki...

ALLAH TAN BIR DUA GIBI.PEYGAMBERDEN BIR ARMAGAN GIBI. KUR´ANDAN BIR NEFES GIBI.GÖKYÜZÜNDEN YAGAN YAMUR GIBI SEVABINIZ BOL CuMaNiZ MüBaReK OlsUn ARKADAŞIM HAYIRLI GECELER..