1 Kasım 2008

yine bir sobe yeni bir sobe..

blogspottan sevgili arkadaşım makhina ve blogcudan yine ilk sobemi yapan mürelce arkadaşlarım tarafından sobelendim.
konusu evde nefret ettiğiniz durumlar:
.....önceden olsa buna verilecek uzunnn bir cevabım olurdu aslında.
ama kış ortasında doğalgaz döşenip tüm boruların değişmesi,yine kış ortasında pvc doğramaların takılması gibi evde olağanüstü durumlar yaşayan biri olarak çocukların oluşturduğu ve beni avaz avaz bağırtan durumlar artık önemli değil:))
birde onlar yuvadan birer birer uçmaya başlayınca nefret edilecek durum kalmıyor ki ortada.
arkadaşlarıma kocaman teşekkürler ederek ;
bende:
ablasının güzelini
aramıza yeni katılan bercesteyi sobeliyorum.kolay gelsinn...

3 yorum:

makhina dedi ki...

selam canım çok teşekkür ederim sobemi cevaplandırdığın için yazıyı okuyunca şükrettim :)ayrılık en zoru üstelik evladından ayrılmak :( canları sağolsun.hayırlı geceler,mutlu hafta sonları dilerim sevgiler

NzlGl dedi ki...

Süpersin arkadaşım
iyi hafta sonları çok öptüm
sevgilerimle

elay dedi ki...

selamlar canım.
4-5 günlük bir rahatsızlıktan sonra ziyaretlerime başlayabildim nihayet.sevgiler bıraktım.canım.a.e.o.