14 Ocak 2009

BUNLARDA TIĞ İŞİ BABETLER..


....bu günlerde mevsimin etkisiylemi bilmem ama örgüyle pek bi haşır neşir olmaya başladım.
çabucak biten işlerde pek bi mutlu ediyor insanı:))
....önceki yeşil babetlerden sonra kalan ipimle bir de tığ işi babet ördüm.
Image Hosted by ImageShack.us

açıklama isteyen arkadaşlar oldu diğer patik için.
elimdeki mor renkliyi bitireyim tam sayılarıyla paylaşacağım.
bunu ise tabandan 40 zincir çekerek başladım.üzerini doldurdum.döne döne taban genişliği kadar.
Image Hosted by ImageShack.us

üst kısmı başlarken zincirlerin aralarından batarak derinlik oluşturdum.
ön kısımda önce 3örüp 1 sonra 2 örüp 1 atlayarak ayak kısmının derinliğini sağladım.
dikişsiz oluşu rahat oldu.çiçeklerimi de ekleyip bitirdim.
işte bu kadar:))
bu tam bana göre olduğundan ,kendim kullanacağım:))

21 yorum:

Nur dedi ki...

:) Bende cabuk biten işleri seviyorum annem bana sıkıya gelemiyosun sen der :)
Çok güzel olmuş ablacım buda ellerine saglık nihayetinde ayagınada olmuş güle güle kullanman dilegiyle öptüm seni...

GeCe dedi ki...

eline sağlık tığla da güzel olmuş, trabzan olunca daha kolay bitmiştir

Nur dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten. Ellerinize sağlık. bugünlerde bende bu patiklerden yapmayı çok istiyorum hatta geçen bir deneme yaptım ama beceremedim :)

embir dedi ki...

Mis gibi olmuş valla, çok şık olmuş. emeğine sağlık canım

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ilk fıtsatta deneyeceğim. Bu ara bende yünle pek haşırneşirim.
Okuyamadım, yazamadım bende yünle uğraştım. Patikleri çok sevdim, ellerine sağlık.
Sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Günaydın canım;bak bu babbetleri çok beğendim.Daha da bir güzel olmuş,ellerine sağlık.Görüşmek ümidiyle

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşlar canım bunlarda kızım bunu görünce bundanda istedi örecegim artık başka çarem yok ellerine saglık güle güle kullan bu sefer burdan yine mesaj göndermeyi başarabilecekmiyim bilmem ama buda gitmeyecek biliyorum iyi günler canım

Adsız dedi ki...

ellerine ssağlık arkadaşım çok şık .diğer babet patikten bende yaptım.ama benimki de ayağa giyilmeyince düzgün olmadı. bunun püf noktası ne acaba.sevgiler

makhina dedi ki...

canım eline sağlık harika birşey olmuş güle güle kullan sıcak sıcak :)huzurlu günler olsun sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ellerine ve emeğine sağlık çok şık iyi günlerde giy öptüm...

NAZLICA dedi ki...

Çok şık olmuşlar ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

tunaydın hayırlı cumalar elınew sağlık babateler çok sık

dantel81 dedi ki...

selam canım gerçekten çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

kelebeklisaniyeler dedi ki...

emegine saglik babetler sahane,gule gule kullan..sevgiler

Yeni adresim http://www.kelebeklisaniyeler.com/

Adsız dedi ki...

Aman nasıl cici olmuş bunlar böyle... Ellerine sağlık, pek güzel olmuşlar:)

Adsız dedi ki...

bende bu aralar örgüye takıldım hatta patik örüyorum şu aralar ama seninkilerde çok güzelmiş canım çekti bi tane3de bundan örüvereyim bari

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hayran kaldım.elinize sağlık...peki bu fotolar için hangi programı kullanıyorsunuz acaba?

Adsız dedi ki...

patikler ne kadar şık ellerine emeklerine saglik canim cok begendim.

sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok beğendim rengide harika eline sağlık güzellikler diliyorum

Kesifdunyam-su dedi ki...

slm canim patiklerin cok guzel olmus ben yeni orguye baslayan biri odugum icin yesil babat patigini lutfen biraz aciklamali anlatimini gonderebilirmisiniz taban kismini ozellikle yapiyorum hic olmuyor :(((