2 Şubat 2009

mimlendim..bir kez daha:))

Yoğun bir gün geçirdim.yaklaşık dört aydır devam ettiğim diksiyon kursunun sınavı vardı bugün.Tabii konu diksiyon olunca sınav da söze ve konuşmaya yönelik.KOMEK bünyesinde devam eden çok kapsamlı kurslar var.Çokta verimli.Bir dönemlik boşluk verip farklı bölümlere devam etmek istiyorum.Sırasıyla ingilizce ve resim kursu olacak tercihlerim.Sınav sonucu henüz belli değil.Öğrendiğim zaman paylaşacağım.Tabii kurs süresince öğrendiğim dil ve yazım yanlışlarına da yer vereceğim zaman zaman.
Evet..şimdi konuya geleyim.Sevgili arkadaşım örgüknit beni mimlemiş.
İşte sorular ve cevaplarım:
YAPTIĞIM DÖRT İŞ:
1-Öncelikle anneyim
2-Siparişle mefruşat işi yapıyorum.
3-Öğrenciyim
4-Kişisel gelişim için bol bol okuyorum.

DEFALARCA İZLEDİĞİM DÖRT FİLM:
1-Hayalet (Patrick Swayze,Demi Moore )
Sam ve Molly birbirlerini çok seven bir çifttir. Yeni bir apartmana taşınan çift, yolda serseriler tarafından saldırıya uğrar ve Sam kavga sırasında öldürülür. Ancak Sam bir hayalet olarak yaşamayı sürdürür ve sevgilisini tehlikelerden uzak tutmak ve kendi ölümünü planlayanları bulmak için işin inceliklerini öğrenmeye başlar. Bu arada insanlarla bir falcı aracılığıyla iletişim kurmayı başaran Sam, adım adım öteki dünyaya ilerlerken Molly'e daha çok aşık olmaktan kendisini alamaz.
2-Pretty women
3-Babam ve oğlum
4-Narnia günlükleri

YAŞADIĞIM DÖRT YER:
1-İzmir (doğup büyüdüğüm yer)
2-Adana (ilk görev yerimiz)
3-Kars
4-Malatya ve 5.bir şık olarak 8 yıldır Konya..

İZLEDİĞİM DÖRT TELEVİZYON PROGRAMI:
1-Canım Ailem
2-Yaprak dökümü
3-Nadiren Deryalı günler
4- Zorunlu olarak bol bol çizgi film :))

TATİL İÇİN GİTTİĞİM DÖRT YER:
1-İzmir
2-Manisa
3-Adana (toroslar)
4-Çanakkale

SEVDİĞİM DÖRT YEMEK:
1- İskender
2-Mantı
3-Yaprak sarması
4-İçli köfte

HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM DÖRT YER:
1-İzmir(bu gece yeğenimin nişanı var malesef gidemedim)
2-İstanbul(yıllardır gitmedim.tekrar gidip daha kapsamlı ve bilinçli gezmek isterdim)
3-Fransa(çok sevdiğim ,evlenip oraya yerleşen çocukluk arkadaşımı görmek için)
4-Ankara(çeşitli dönemlerde birlikte olduğumuz ve tadına doyulmaz dostluklar kurduklarımın bir çoğu orada yaşıyor)

BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM DÖRT YER:
1-Kalbi kaskatı olmuş birinin yüzüne konmak isterdim.gözyaşı sansın diye..
2-Bahara uyanan bir papatyanın köklerine..
3-Bir yuvada annelerini yitirdiklerini bilmeyen yavru kuşlara..
4-Kötü amaçla yakılmış bir ateşin üzerine..


ZANNEDERİM MİMLENMEYEN ÇOK AZ KİŞİ KALDI.BENDE YALNIZCA SEVGİLİ MAKİNA ARKADAŞIMI MİMLİYORUM.

11 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

hayırlı,bereketli,huzurlu güzel bir hafta geçirmen dileğiyle hayırlı geceler diliyorum..

makhina dedi ki...

canım artık imla kurallarına dikkat ederek yorum yazmak lazım sana:))bak bu mimi sevdim biraz bazen çok saçma sapan şeyler oluyor ya..cevaplarda güzel ortak şeyler var ,en kısa zamanda cevaplarımm canım,sevgiler

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hayalet ve narnia'yı çokseverim ama hiç aklıma gelmedi bende bu mimi cevaplarken...
malatya'da da 8 sene kaldım onuda ekliyim...:))sağlıcakla kalın..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

merhaba canım..
okuduğum en şeker mimlerden biriydi.
(ben her ne kadar sevmesemde, arkadaşlarımı takip etmekteyim :)

çok sevgiler..
güzel paylaşımlar.....

NzlGl dedi ki...

Sevgili arkadaşım gönüldenele

Öncelikle ikizlere patik göndermek istemenize çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Ama bir sorun varki ben ikizleri yakın zamanda göremeyeceğim. Ancak Nisan gibi Ankara'ya gitmeyi düşünüyoruz. O zamana kadar da patikler küçük gelebilir:))
Ama dediğim gibi içten teklifiniz için teşekkürler almış kadar oldum.
Diksiyon kursuna gitmeniz şahane umarım sınavınızı iyi derece ile vermişsinizdir. Ama bunun hakkında ayrıntılı yazı yazmanızı bekliyorum.
İngilizce ve resim kursu çok iyi seçimler . Tecrübeli biri olarak tavsiye ederim.
Hayırlı günler dileğiyle
sevgiler

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yorum yazmıştım acaba girmedi??

Adsız dedi ki...

Merhaba canım
mim cevaplarına bayıldım.
İzmir güzeli arkadaşıma sevgilerimi yolluyorum.

Adsız dedi ki...

Aman allahım, bana kimse ebe sobe yapmadı... Yoksa ben ben ben sevilmiyor muyum:)))
Yağmur damlası sorusuna verdiğin cevaplardan çok etkilendim... Özellikle bir numara beni mahvetti... Belki de bugün çok hassasım bilmiyorum...
Kocaman sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Merhabalar .Zıyaretıne geldım.Sevgıler benden sana..

Adsız dedi ki...

antalya kemerden selamlar .günün iyi geçsin .mimlenme konusunda beni mimleyen yok ....kendi kendimimi mimlesem acaba...esenkal.

Necmiye dedi ki...

hayırlı cumalar dilerim canım