9 Mart 2009

bir geri dönüşüm hikayesi:))



Dün gece içinde el işlerimle ilgili ufak tefek malzemelerimin bulunduğu kutuları yapışkanlı kağıtla kaplayıp daha bir şık görünmesini sağladım.
Boyutları farklı farklı olan bu kutular kaplanınca hoş bir görüntü oluşturdu.
İşte aşama aşama resimleri;
Image Hosted by ImageShack.us
Kutuların ebatlarına göre kağıdın tersinden çizip kestim.
Üstteki kağıdı sıyırarak dikkatlice yapıştırdım.

Image Hosted by ImageShack.us


En sonunda sim kordonla ek yerlerinin kamuflajını yapıp tamamladım.
İşte evdeki bilimum dikiş malzemelerimi toplayan kutular böylece şıklaşmış oldu.
Sizler nasıl buldunuz?

40 yorum:

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.yeni haftada herşey gönlünce olsun.a.e.o.

beyaz mendil dedi ki...

Harika olmuş hayatım,ben bu tür kutuları hep atıyordun.Bundan sonra atmayacağım:))Teşekkürler

Saniye's handcraft dedi ki...

çok şık olmuş iyi günlerde kullan,bir dokunuşla nasıl değişmiş

#fatma# dedi ki...

MARİFETLİ OLMAK BU HERHALDE MÜKEMMEL GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNİZE SAĞLIK

halime dedi ki...

çok çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık.sağlıcakla

Adsız dedi ki...

pek sevimli olmuşlar ellerine sağlık. Ne koysan olur artık bunlara. adadenizi

sümeyye dedi ki...

yine döktürmüşsün arkadaşım harika olmuşlar ben de yapacağım hemen kıskandım valla:)

makhina dedi ki...

harika olmuşlar canım ellerine sağlık,iyi fikir tez zamanda denemem lazım:)sevgiler

Unknown dedi ki...

Kutular çok şık görünüyor.

Unknown dedi ki...

Kutular çok şık görünüyor.

GeCe dedi ki...

wuaav harika olmuş gerçekten bayıldım

NzlGl dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel olmuşlar güle güle kullanın.
sevgilerimle

orgu delisi dedi ki...

ellerinize sağlık,çok güzel fikirler üretiyorsunuz doğrusu.
yeni kutularınızı güle güle kullanın.

Adsız dedi ki...

vallahi bayıldım bu çalışmana
kağıdın çiçekleride çom hoşmuş
ellerine sağlık...
sevgiler...

pinokyoörgü07 dedi ki...

tüm yaptıkların gibi bunlarda harika olmuş ellerine sağlık ..bende kahve kutusunu bitti diye atacaktım ne iyi fikir hemen yapışkanlı bir kağıt alacağım ...sevgiyle kal ...

zehra dedi ki...

cok guzel olmus bunlar boyle ellerıne saglık bende yapcam ya her goırdumue ımrenıyorum

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.tek kelime ile süper bu tip çalışmaları seviyorum..iyi günlerde kullan sevgiler..

Adsız dedi ki...

slm önemli olan ihtiyac olanı almak deyil elinde olanı deyerlendirmek işde bu senin yaptığın gibi tüketen deyil üreten olmak çok güzel olmuşlar hediyede edebilirsin çok güzel bir çalışma olmuş tebrik ediyorum sevgiler canım

Sezsel by Sezgi dedi ki...

çok şık olmuşlar
ellerinize sağlık

hobilerim ve ben dedi ki...

kutular çok şık olmuş arkadaşım...ellerine sağlık...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Cok guzel olmuş canım .Bende pek severım boyle el işlerıyle ugrasmayı.Sevgıler benden sana

Yelda dedi ki...

Ne zaman uğrasam hayran kalıyorum
Butarz kutuları seviyorum
hazırları çok pahalı. bende yeni konserve kutularını kapladım polarla ve kumaşla fot. ayarlamam lazım. Birde böyle deneyeyim bayıldım çünkü
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşım.güle güle kullan.

lavantin dedi ki...

herkes kutularını bir güzel yenilemiş arkadaşım ama seninki de bir hoş olmuş bir cici olmuş,desen secimi ve bordür bir harika olmuş ellerine sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Fikriye'cim çok güzel olmuşlar canım..
Eldekini değerlendirmek uzun ömürlü hale getirmek en güzel değerlendirme..Yoksa onca para verilip alınıp herşey yapılır dikilir bencede..Bazen margarin-deterjan kutularını bile atmıyorum bende..Zaten senin elinden herbeceri geliyor maşaAllah subhanAllah canım..Öptüm kocaman..

Lúcia dedi ki...

Hi my dear, how are you?
very beatiful works I always find here. I love the candle. And the work with the cans, they look fantastic. Very nice work.
Bye and a kiss for you,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Adsız dedi ki...

arkadaşım,ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bazan güzel kutuları atmaya bende kıyamam bu da fikir oldu bana paylaşımın için teşekkürler,bilgisayar oyunlarına bilgisayar dayanamıyor ve bazan uzak kalıyorum sizlerden ve bloğumdan .sağlığın iyidir inşallah?,sevgilerimi bırakıyorum sağlıkla kal

Adsız dedi ki...

Canim cok degisik ve cok guzel olmus. Teneke kutulerim senin sayende renklenecekler ellerine saglik.
cikolatali ruloyu deneyip begenmene sevindim nefis bir lezzet Sizlere afiyet bal seker olsun.
Kucak dolusu SEVGİLER

yaprak Engin dedi ki...

TEŞEKKÜRLER GÖNÜLDENELE İLK ZİYARETCİM HATTA İLK YORUM YAZAN SEN OLDUN ÇOK SAĞOLASIN BENİ ÇOK MUTLU ETTİN

Nur dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

harosa dedi ki...

BAYILDIM DOĞRUSU BU YAPIŞKAN KAĞITLAR NERELERDE SATILIYOR ACABA!

ahsapboyaci dedi ki...

teşekkür edrim arkadaşım benim için dua edin hayırlı akşamlar

AskinAy dedi ki...

emegine saglik harika olmus:)cok begendim,sevgiler..

cesniihobby dedi ki...

Becerikli insanın hali başka oluyor canım.Ne kadar hamartsın arkadaşım.

Güle güle kullan.

Selmatozan dedi ki...

çok hoş görünüyorlar, ince uzun olanından bende de var epeydir duruyor ne atıyorum nede nasıl kullanacağıma karar verebiliyordum, bana güzel bir yol gösterdin..

Adsız dedi ki...

ben hep söylüyorum zaten ne kadar becerikli ve hamarat olduğunu senin sayfana gelmek beni çok mutlu ediyo harikasın fikriye ablamı desem bacımmı desem birsürü kutu atmışımdır şimdiye kadar sinir oldum kendime kızıyorum şimdi gerçi bu kutulardan yabancı bloglarda görmüştüm ama nasıl kaplanıyo nasıl yapılıyo bilmiyorum senin sayende bende yaparım artık teşekkür ederim canım allah sana kolaylık versin nazarlardan korusun amin çok öptüm cuman mübarek duaların kabul olsun.

Adsız dedi ki...

Harika olmuşlar, güle güle kullan canım ellerine sağlık.

embir dedi ki...

Canım bu hafta ziyaret edemedim seni, ama bil ki yaptığın güzellikleri büyük bir sevinçle takip ediyorum.

Kutularını çok güzel ve muntazam kaplamışsın. Emeğine sağlık.

dantelistan dedi ki...

ne güzel olmuş harika fikir ellerine sağlık

Aruze59 dedi ki...

bende evdeki kolilerimden bazısını bu şekilde yapıp ahşap boyamadaki boyalarımı ve kızımn odasına oyuncak logoları için kullandım..bunlarda harika olmuş fransız tarzı:)