5 Eylül 2009

hoş olmayan durum çözümü

Paylaşma adına açtığımız bloglarımıza sıcak selamlaşmalar için yerleştirdiğimiz mesaj kutularına zaman zaman kendini bilmezler tarafından hoş olmayan şeyler yazılıyor.
Bunu görmek beni çok üzüyor.
Bu mesajları nasıl silebileceğimizi paylaşmak istedim.
Öncelikle mesaj kutunuzun altındaki Get a Cobox yazan yerden kullanıcı adınız ve şifrenizle panelinize giriş yapın.
Ekranın sağ üst köşesinde messages yazan yeri tıklayın.
Açılan seçenekler arasından yine messages seçin.
Son gelen mesajlarınız ekranda liste halinde açılacaktır.
Üstelik IP nolarıyla birlikte.
Bu IP no ile şikayet etme hakkına sahipsiniz isterseniz.
Tabi mesajı silmeden.



Mesajlarınızın başlarındaki minik kutucukları işaretleyin.
Yine mesajların üzerinde bulunan kırmızı renkli yazılardan ban yazanı seçerseniz bu kişinin IP nosunuyla size mesaj bırakmasını engellersiniz.
açılan kutucukta tamamı seçin.
Silmek istediğiniz mesaj kutucuğunu işaretleyip
yine kırmızı seçeneklerden delete yi seçin .
Tamam tıklayın ve hoş olmayan mesajlaran kurtulun.
Resimlerin üzerine tıklarsanız büyüyüp daha anlaşılır hale geleceklerdir.
Bu bilgilere ihtiyaç duymamanız dileğiyle ,sevgiler herkesee..



10 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ne kadar anlamsız işlerle uğraşıyor bu millet?
sevgiler...

iffetin günlüğü dedi ki...

bende sırf bu saçma mesajlar yüzünden mesaj kutusu koymamıştım.paylaşımın için teşekkürler..

hobigiller dedi ki...

benimde öğrenmek istediğim bir konuydu çok teşekkürler paylaştığın için.malesef ara sıra oluyor nahoş mesajlar.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım eline sağlık iyi yapmışsın. bende yakın zamanda bir arkadaşımızı bilgilendirdim bu konuda açık paylaştığın için sağol.

hulela dedi ki...

selam canım her alemde olduğu gibi ne yazıkki sanal alemlerde bile kompleksli insanlar mevcut kendilerini saklayıp yaptıkları çirkinliklerle kendi çirkinliklerini ortaya koyuyorlar mesaj kutusu da yorumlarda bu şahsiyetsiz insanların istilasına uğruyor olsada buradayız
konuya değinmen iyi olmuş teşekkürler

Pembe Tatlar dedi ki...

Sapırsaçma egolarını tatmin etmek için saldırıyorlar resmen...
Ben bloguma koymadım ister istemez can sıkızı oluyor...

Stil Direktoru dedi ki...

Millet iyice sapıttı ya, ne kadar kompleksli insanlar var, ben saldım hepsini çayıra havlayan köpek ısırmaz bebeğim salla gitsin :)

aysemmutfakta dedi ki...

paylaşım için tşk bir sefer böyle bir durum yaşadım felaket şekilde üzüldüm.bir insan bunu niye yapar diye merak ediyorum.arkadaşım yardımcı oldu sildim.allaha havale ediyorum.umarım hiç kimse yaşamaz

TATESAL dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşım sağol...Bana çok yardımcı oldun...Teşekkürü bir borç bilirim..Sevgiler...

Özge Akaydın dedi ki...

teşekkürler,umarın ihtiyacım olmaz ama...yinede sağol..