2 Ekim 2009

kumaş çerçeve


Deri çerçeveden sonra bebiş odaları için hazırladığım bu kumaş çerçeveyide paylaşmak istedim sizlerle.
Aslında bunu diğerinden önce yapmıştım.
Kumaşını hatırlarsınız tabiki:))
uyusunda büyüsün başlıklı yazımdaki dönence oyuncağımızla takım oldu.
İçine yine bir resim yerleştirdim göstermelik.
Bakarsınız sahibi olacak bebişlede resimlerim kimbilir?
Hı sahi ,yazmayı unuttum.
Bu çerçevemin iskeletide Çay kutusundan.
Çok sağlamdı bende değerlendirmek istedim.
Alıştınız artık dimi:))

15 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım maşallah...
Mutlu hafta sonları....

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuş.Yaratıcılık çay kutusu çercevesi o güzel ellerinize sağlık yaratıcılığınız harika tebrikler.

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

armina dedi ki...

Basit bir çay kutusunu çok tatlı bir çerçeveye döndürmüşsün, çok marifetlisin.

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı günler arkadaşım.blogu bırakıyorum artık.selamsız gitmek istemedim.herşey gönlünüzce olsun.hakkınızı helal edin lütfen.a.e.o.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ay çok şirin olmuş.
Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

artık bizde şöyle bir etki oldu. buna ne kullandı acaba:)))
canım ellerine sağlık çok şeker olmuş

Stil Direktoru dedi ki...

tam bebekler için.. bu kadar güzel olamazdı:)

Elif Zorcan dedi ki...

çay kutusundan nasıl yaptın..Ben de pemboşundan doğacak kızıma yapiyim...
Eline sağlık.
Sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine ve emeğine sağlık.
Yaptığın her şeyi zevkle seyrediyorum. Renk uyumların, dizaynın hepsi mükemmel.Maşallah diyorum.
Sevgiyle kal.

krizantem dedi ki...

Yorum için geç kaldım kusura bakma şekerim, kendi bloğuma hiç girmeyince, arkadaşların neler yaptığınıda göremedim:) 10marifette yazmıştım zaten, çok şeker çooook....

Betül Özbir dedi ki...

çook güzel olmuş,bende doğacak fındıkıma yapıcaktım bir çerçeve iyi fikir oldu bu gerçekten..elinize sağlık

Selmatozan dedi ki...

canım eline geçen eşyalar kendi kullanım amaçlarını aşıp tekrar hayat buluyorlar..
yine harikasın:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne şeker bir çalışma daha..
harika değerlenmiş..
iyi pazarlar canım.

fatma48 dedi ki...

ellerine sağlık canım yaratıcı yönüne bayılıyorum ilgiyle takib ediyorum her yaptığını sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş. Bayıldım bu çerçeveye.