10 Aralık 2009

Ben döndüm sanırım:))))

Uzunnnn bir bayram molasından sonra tekrar merhaba:)))
Bayram öncesi başlayan tatlı telaşlarım ,oğluşumun gelişi-gidişi derken epeyce boşladım sayfamı.
Birkaç gündür de gitmek istediğim kursları araştırıyorum.
Bakarsınız pek yakında dikişlerimin yanısıra resimlerimi de paylaşırım sizlerle:))
Bayram öncesi ben tatlı telaşlar peşindeyken öyle güzel şeyler olduki..
Önce GÜLEN le konuştuk telefonda.
Öylesine cıvıl cıvıl...öyle şekerki..
Birkaç saat öncesinde de yine görüştük.
Bu kez yanında yazdıklarıyla tanıdığım elmayarısı vardı.Birdeee...hünerli arkadaşım KRİZANTEM.
Sesinizi duymak nasıl güzeldi anlatamam.
Geçtiğimiz günlerde yine BİZİMGİBİLER le görüşmüştük telefonda..tatlım adresinin yanına yazdığım numaranı henüz kaydetmediğimden tam bir sürpriz oldu arayışın.

Veeee...aşağıda görmüş olduğunuz şık çanta ve ve o güzelim hint kumaşıda bana EYLÜLBAHÇESİ nin hediyesi..
Canım benim ,çok ama çok teşekkürler tekrar.

Blogcuda yeni sayfa açtığımız günlerde tanıştık ve saatlece süren sohbetlerimiz oldu onunla da.
Sanalda kurulan ilişkiler beni hep şaşırtırdı ama sanal dünyadan tanıyıp sevdiğim bir çok arkadaşım oldu.
Hayat işte.Bazen en yakınınızda bulamadığınız yakınlığı kilometrelerce ötede yaşayan birinde buluyor ve mutlu oluyorsunuz.
İyiki bu sayfayı açmışım.
İyiki onmarifet ailesine katılmışım.
İyiki burdasınız.
SİZLERİ SEVİYORUM.







EYLÜL BAHÇEMİN yaptığı birbirinden güzel çantaları görmek için buraya mutlaka bakın.

Image Hosted by ImageShack.us


Veee... bu güzel takı askılıklarınıda biri BİRDOST71 in olmak üzere KRİZANTEM göndermişti.
Tekrar teşekkürler tatlım..

Image Hosted by ImageShack.us


Birde sanal hediyem var teslim almakta geciktiğim.
Yine çok sevdiğim bir blog arkadaşımdan gelmişti bu güzel armağan.
Çok teşekkürler sevgili MUAZZEZ.


Image Hosted by ImageShack.us

17 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan.evet sanal ve uzaktaaa olsa gönül köprüsünde birleşen yürekler ve gönüller var.bende iyiki açmışım diyorum iyiki

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Gözlerimiz aradı seni, iyi ki döndün.

Adsız dedi ki...

Merhaba ablacım nasip olursa bizde bir gün konyamızda bulusuruz inş.

iffetin günlüğü dedi ki...

hoş geldin..hediyelerini güle güle kullan..ne gibi kurslar,merak ettim bak şimdi..

Gülen Tezer dedi ki...

Tatlı tatlı tatlım beniiiiim!
Hoş geldin :)
Sanal olduğunu sandığımız bir dünyanın gerçek insanlarıyız biz artık.
Ben ne şanslı biriyim ki sen ve sana benzer arkadaşlar edindim.
Seni çok seviyoruz ben ve elma yarısı :)
Dalton'lara sevgiler; Red Kit'e saygılar :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

nihayett...merkatan çatlattın beni

muazzez dedi ki...

canım hediyelerini güle güle kullan hepside bir birinden değerli ve güzel arkadaşlarının yüreğine sağlık:))
gerçektende çok değerli oluyor böyle hediyeler insan kullanmaya kıyamıyor:)))))

Bizim Gibiler dedi ki...

Ben de kendimi, senin gibi bir dosta sahip olduğum için çok mutlu hissediyorum canım benim.
Bir daha bu kadar uzun süre kaybolma özledik vallahi:))
Hediyelerini de güle güle iyi günlerde kullan arkadaşım. Ben hala sana ne yapayım diye düşünme aşamasındayım:))) Aklıma ne gelirse "Fikriye onun alasını yapar" diyorum. Seninkiler kadar güzel, sana layık birşey olmayacak diye çekiniyorum. Artık gözümü karartıp yılbaşına kadar birşeyler bulurum inşallah:))

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hoş geldin...

Hediyelerini güle güle kullan canım işta blog dostluğu:)))

Adsız dedi ki...

tatlım fıstığım hoşgeldin özledik kayboldun:) oğluşunla bol bol hasret giderdin umarım..
güle güle kullan cnım beğendiğine sevindim umarım kumaşta işine yarar ben giysi dikemediğim için ne yapılabileceğini hayal bile edemedim:)hindistandan hediye gelmişti sen daha güzel değerlendirirsin..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

harbiden bizde Konya etkinliği yapsak ne güzel olur...

Unknown dedi ki...

Fundacım,dediğin gibi gönül köprüsü kuruluyor mesafelere..


marifetliperi; sağol arkadaşım.Yokluğumun farkedilmesi ne güzel.

Zeynepcim inşallah canım görüşürüz bizde burada.


iffetingünlüğü;
Sorma arkadaşım,kipanın oradaki hanımlar lokaline gitmeyi düşünmüştüm.ama istediğim bölümlerin saatleri biraz ters.Resim,ingilizce istemiştim.komek araştırıyorum şimdi.illakide resim yapıcam yaniiii...
yeteneksizin ; tatlım bizde en kısa zamanda bir program ayarlayalım burada.


Gülenim,evet yaaa sanal harika bir gerçeğe dönüştü.bende öpüyorummm sizleri:))

Muazzez,çok haklısın canım gerçekten değer verilenden gelende çok değerli oluyor.


Bizimgibiler,canım benim öyle düşünme.Emek verdiklerin öncelikle seni yansıtıyor.buda yaptıklarını özel kılıyor zaten.

Pembe tatlar,güzel dileğin için çok teşekkürler canım.

Eylül bahçem,kumaşımın tasarımını yaptım bile.Dikince üzerimde resimleyip paylaşırım.Tekrar teşekkürler canısı.

Nedret dedi ki...

Ben de seni seviyorum.

krizantem dedi ki...

Canım benim daha yeni okudum yazını, bloğu kapatınca, bloglarada girmez oldum. Bende seni tanıdığım için çok mutluyum inan. İyiki katılmışım bu 10marifete, sizler gibi insanlarla tanışma fırsatı yarattı bana. Şen ikizlerde(gülen ve sedef) çok tatlılar gerçekten, içten samimi ve sıcacıklar. İnşallah seninlede yüzyüze görüşebiliriz. Yolun bu taraflara düşerse, gece veya gündüz hiç çekinmeden çalabileceğin bir kapın var, biliyorsun değil mi. Seni seviyorum şeker...

Gülen Tezer dedi ki...

Gönüldenelem; krizantem'ciğim doğru söylüyor; gece 3-5 fark etmez. Onun sevgiyle açık kolları sarar insanı sıcacık :)
Bize de şen demiş; ne gördü ki daha o :P
O tarafa gitmişken bizimgibiler'ciğimi de ihmal etne. Çok sevecen ve tatlı biridir kendi..

krizantem dedi ki...

Bak gülen doğru söylemiş gece 3-5 farketmez o saatler yeni yattığım saatledir genelde. Ammmaaaa sabah 7ila 10 arası misafir kabul etmiyorum, güzellik uykusunda oluyorum:D Geriye kalan tüm saatlerde kapım herkese açıktır.

Aruze59 dedi ki...

sizin gibi mağrifetli bi arkadasım olması bana guru verir banada buyrum inş..belkide şimdiye kadar burda en keyif aldığım blog sizinkiydi...bbye