12 Mart 2010

mor ipekli kolyem


En son bloggerler toplantımızdan bahsedemedim sayfamda.
Bu defa apar topar bir görüşme olduğundan pek azdık.
Sık görüşemesekte Gülaycım ilk tanıdığım arkadaşım.Son görüşmemizi onun sevimli atölyesinde yaptık.Yetenek sizin bahsetmişti ..
Bizim önümüze kacaman bir kumaş yığını koymuştu.
Zaten kumaşlarla haşır neşir olduğumdan sadece değişik birkaç parçayı sahiplendim:))
Kumaşların arasında elime geçip geri bıraktığım mor bir parça oldu.
Sevgili Emine kumaşı ayırdı.
Birden aklıma bu tarz ipeklerin takıda kullanılıp çok şık durduğu gelince yüzsüzce Emineden parçayı istedim.
:))))
Bu kolyede kullandığım mor kumaş işte o günden kalma...
Kenarlarına kapama aparatları aldım.
Zincire monteledim.
Ucunda mor kristal bir damla...
Ama bişeyler eksik göründü gözüme.
Kolyemi alıp doğru CAN TAKI ya...
İşi bilen başka tabii..hemen zincirin üzerine monte ettiği boncuklar ve metal aparatlarla hareket kazandırılıverdi kolyeme usta ellerle..
Ve işte sonuç;
Gülaycığım o mor ipek parça artık bu şık kolyede...
Bir dahaki buluşmaya takıp gelirim artık:))
************************

13 yorum:

cansudere dedi ki...

ayy canım çok şık ve çıtı pıtı olmuş bu çok şirin sevgiler...

Emine İncefidan dedi ki...

Kolye harika olmuş.Elinize sağlık.
Yüzsüzce olurmu hiç,ne güzel değerlenmiş oldu.

ladygreenriver dedi ki...

ay çok hoş olmuş canım ellerine sağlık
sevgiler

celebi74 dedi ki...

eline sağlık gönüldenelem.. harika görünüyor...

Havvaca dedi ki...

benimde böyle bir kolyeye ihtiyacım var
çok beğendim
güle güle kullann

şehnaz dedi ki...

çok hoş olmuş...

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok gösterişli çok şık bir kolye olmuş canım, ellerine sağlık. Hem mor hem ipekli vallahi tam benlik. Bugün işim olmasa mor ipek bakmaya giderdim çarşıya o kadar özendim yani:))

selinka dedi ki...

ellerinize saglık ne kadar da güzel olmuş hem sade hem cok neşeli görünüyor begenilmeyecek gibi deyil.iyi günlerde saglıkla kullanın inş.sevgiyle ve cok mutlu kalın

sibel dedi ki...

çok hoş sade bir kolye olmuş.sevgiler

gydr1992 dedi ki...

canım benim,
iyi günlerde kullan..
çok zarif bir kolye olmuş ,kırk yıl düşünsem aklıma gelmez o kırpıntı kumaş parçasının böyle bir kolye olacağı...kumaş parçalarını değerlendirdiğinizi gördükçe çok mutlu oluyorum...yenilerini biriktyirmeye başladım bile.en otantikleri sana ayırıyorum....
sevgiler.....

Birileri anlatsın dedi ki...

Çok şık ve sade olmuş emeklerine sağlık canım. Bu arada bloğumda senin için bie ödül var kabul edersen çok sevinirim.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ama yaa kıskandım. o küçücük parçayı böyle değerlendirmene:)))
gülay abla bi dahaki sefere ipek hakkı benim:)))

Evde Bir MELEK dedi ki...

gerçekten şık bir çalışma olmuş. ellerinize sağlık bu aralar böyle takılar çok moda. ben geçtiğimiz günlerde kırmızı çarşıda bir boncuk dükkanına gittim ama gönlüme göre parçalar bulamadım. acaba boncuk ve metal aksesuarları edindiğiniz can takı nerede? paylaşırsanız sevinirim