15 Mayıs 2010

ortaya karışık:))))



Ben gereğinden fazla boşlamışım buraları:))))

FİKRİ MÜHİM den gelen yumoşlarımın raporunu bile yazmamışım henüz.Ne ayıp!!!

Üstelik bu ürüne bu kadar bayılmışken.YUMOŞ ekstrayla tanışmam bu numune ürünlerden önce olmuştu aslında.Hani diyorum ya bol bol geziyorum diye.Konya'da olanlar bilirler,KOÇTAŞ la KİPA yanyana.Biz üç arkadaş önce Koçtaşı gezdik.Birde KİPA ya girelim dedik.Öyle alışveriş niyetimizde pek yok.Neyse efendim ,içeride cici bici bir el arabası,başında pembe beyaz prensesler gibi giyinmiş bir cici kız.(yumoş tanıtım görevlisi)Bize ürünü anlatmaya başladı,Birde arabasında yumuşatıcıda kullandıkları parfümlerin şişeleri.Onu kokla bunu kokla derken Yumoş extra lilyum-lotus çiçeği acık mavi olan üründen aldık birer tane.Öyle ayrı -gayrı da olmaz,üçümüzünki de aynı:)))İlk kullanımda misler gibi bir koku.Çamaşır astıkça içiniz coşuyor adeta.Çamaşırlarımı topladım,baktım önünde değerlendirecek bir aplikesi bulunan bir tişörtüm yıpranmış.Katladım ve dolaba kaldırmak yerine aplikesini kullanmak üzere açıkta bıraktım.İnanmayacaksınız bir haftayı aşmış bir süre sonra elime aldığımda acayip güzel bir koku.O kadar şaşırdım ki.Dolap içinde olmamasına rağmen onca süre koku gitmemiş giysiden.Söyleyin şimdi bu ürünün müptelası olunmazmı?

O güne kadar bingo soft beyaz kullanan bendeniz bundan sonra YUMOŞ EXTRA kullanacak.

Deneyin,siz de vazgeçemeyeceksiniz:)))

***********************************************

Evet,bu günkü yayın akışımızda reklamlardan sonra birde ödül törenimiz var:)))

Canım ,tatlım Çelebim bana bu tatlı şeker şeyi göndermiş ödül olarak.Ödül ve sobe kurallarını her daim yerle yeksan eden ben yine aynı tutumu sergileyip şartları esss geçerek bu tatlı ödülü tüm arkadaşlarıma gönderiyorum.Tıpkı yumoşa benziyor bu şirin şeyde değilmi?

**********************

Gelelim bu gecelik son paylaşımıma;

Haydi bu da bir bilmece olsun:))))))

Aşağıda ki görüntü sizce ne olabilir?

Bunlar benim yine gezerken keşfettiğim harika bir dükkandan.
Şeker hamuru,inci görünümlü şekerlemeler,pasta simi...
Aklınıza gelebilecek her türlü pasta malzemesinin bulunduğu bir yer.Şeker hamuru bulmak bir çok kişi için sorun oluyor biliyorum.Burada renklendirilmişleri de vardı.Ben evde gıda boyalarım olduğundan beyaz almayı tercih ettim.
Konya da yaşayanlar için adres:merkez adese karşısı toptancılar (halıcıların olduğu taraf)kısmında saraylızade halının sokağından girerseniz karşınıza çıkar.İsmini hatırlamıyorum malesef.Ama pasta malzemeleri yazısını görürsünüz:))


11 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım merhaba bende kullandım ve çok beğendim. mavi renkte olanıda denemek için aldırdım eşime o da çok güzel ama bu pembenin kokusu birazdaha kalıcı gibi. çok beğendim bende aynen yumoşa devam diyorum. sevgiler

Serra dedi ki...

Merhaba,
Bir hafta gecmeyen bir kokuyu elde etmek icin kattiklari kimyasal maddelerin coklugunu dusunebiliyor musunuz? Demek ki ne kadar guclu; hem kendinizi hem sehir sularini zehirlemis oluyosunuz belki de.
Camasirlarin guzel kokmasi her kadin icin muhim ama bir de bu acidan dusunun lutfen.
saygilar

iffetin günlüğü dedi ki...

Yumoşu bende tuttum.kirlense bile mis gibi kokuyor çamaşırlar:)

bir pastaneye süsleme malzemesi sormuştum aynı adresi tarif etmişti.bir türlü fırsat bulup gidemedim.çocukların çok hoşuna gidiyor böyle şeyler..

Unknown dedi ki...

Serra hanım ,haklısınız elbette ama hayatımızın her kösesine sinsice sinmiş kimyasallar.Çok tutulan 17 parfümün 12 sinde sağlığa zararlı maddeler içerdiği tespit edilmiş.Düşünün artık bu iş ne boyutlarda.
Bu arada makinede kullandığımız su atık su olmuyormu?

Nilgün Komar dedi ki...

muck muck muck muck muck

Işıl Işıl Günler dedi ki...

ben de pembe yumoş kullanıyorum gönüldenelem misssss gibi kokuyor:)))
sulandırıp sprey şişeye koyuyorum bir de, koltuklara perdelere halılara arada sıkıyorum, yeni yıkanmış gibi kokuyor bütün ev:))))

Hilal dedi ki...

Bir Konya'lı olarak teşekkürler:) en yakjın zamanda ben de gideyim kısmetse. bu arada ben de bingo beyaz kullananlardan idim. bimin yumuşatıcısını alana kadar. kokusu nerdeyse 1 ay kalıyor, her yanıma gelen soruyor parfümün ne diye:)) ama Yumoş extra da aklımda olsun arkadaşım, sevgiler

hayal perest dedi ki...

senden öğneceğimiz çok şey var daha ablacım yüreğine sağlık ben sessiz seessiz takipçinim

evdebirMELEK dedi ki...

Ben de bu sıralar yumoş kullanıyorum ama extra olanlardan değil:)

Pasta malzemeleri de Konya'da yaşayanlar için güzel bir sürpriz olmuş. Bazen ummadığımız yerde ummadığımız şeyleri bulmak insanı şaşırtıyor. Beni mutlu etti mesela:))

Serra dedi ki...

Evet, makinadaki su da atik su; bulasiginki de ayni sekilde. Evi temizledigimiz maddelerin hepsi de kimyasal; o yuzden hepsinde tek tek dogal urunlere donmeye calismak icin basi oluyor. Bundan zaten kullaniyorum diyerek bir baska zehri hayatimiza sokmayalim mi diye sorsak diyorum.
ben dogal cicek yagi ile karistirilmis su kullaniyorum vucut kokusu olarak da; burnumun dibi yanmiyor parfumumu kokladigimda, butun gun de kokuyor; bir an degil.
Yorum birakmamin tek sebebi, su siralar tum bloglarda bir yumas istilasi oldugunu gormemdir. Yoksa size niye kullaniyosunuz demiyorum; demeye hakki mda yok.

mine dedi ki...

samsundan konyaya selamlar...