28 Temmuz 2010

amatör çekimlerimle tatilimiz,resimlerimiz:))

( dolmabahçe sarayının bahçesinden;ortancalar)
Herkese Merhaba:)))
Gittim,gezdim geldim ama kaç kez oturdumsa başına sayfamın her defasında yazmaya üşendim.
Neyse efendim şimdi yazacaklarıma geçeyim.Tasarladığım kadarıyla uzun bir yazı olacak.Belkide bu sebeple erteledim geldiğimden buyana.
Bu yıl farklı bir tatil planı yaptığımızı yazmıştım.
Aman nede iyi yapmışız:))
Bundan böyle aynı usul devam etmeye karar verdik.
Konya'dan çıkıp Ankara -Çankırı derken Kastamonu'ya vardık.
Ilgaz dağının zirvelerinde,başımız bulutlarda misss gibi havayı içimize çeke çeke yol aldık.
Güzelim Karadeniz kıyılarından İnebolu,Cide ,Amasra,Bartın,Zonguldak ve Akçakoca derken Düzce'ye geçip doğru İstanbul.
Ah İstanbul...Rüya şehir...Orada yaşayanlar bence bunun kıymetini bilmelisiniz.Üç güne ne sığar o güzelim şehirde?Sığdırabildiğimiz kadarını gezdik işte.
Evlenmeden önce birçok kez gitmiş olmamam rağmen hiç bu kadar büyülü görünmemişti gözüme.

Panaroma 1453 müzesi gezimizin başlangıcı oldu ve ben nekadar etkilendiğimi tarif dahi edemeyeceğim.

Yıllardır çok arzu ettiğim bir ziyaretide gerçekleştirdik.Vapurla Üsküdar'a geçip Aziz Mahmut Hüdai hz.lerinin türbesine gittik.Kapalıçarşı ,Ayasofya,Yerebatan sarayı,Sultan Ahmet,Beyazıt,Eyüp sultan,gülhane parkı,Topkapı sarayı,dolmabahçe sarayı ve Bir çok tarihi camii gezdik.
Oradan Ata vatanımız Tekirdağ'a geçtik.
Vee....şehitler mekanı Çanakkale....
Sabah 07:30 ta başlayıp akşam 18:30 da sona eren anlamlı,duygu yüklü bir gezi oldu Çanakkale.
Nihayet anne-babalarında gönlünü hoş tutabilmek adına 4 günlük memleket ziyaretinden sonra döndük evimize.

Kastamonu tarihi konak

Amasra

Küre dağlarından İnebolu

Panaroma 1453 müze maketi

Ilgaz dağı zirve ve bulutlar:)

Çanakkale

Ve Yerebatan Sarayında benim sultanlarım:))

Nedret dedi ki...

Hoşgeldin. Pek özet olmuş ama ne yapalım idare edeceğiz:)))Sevgiler.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ohhh vala baya yer gezmişsiniz sefanız olsun..

fiamma dedi ki...

Aman Allahım evliya Celebi gibi olmuşsunuz..gezmediğiniz yer kalmamış...Gonuldeneleciğim Istanbula bir daha gelişinde haber ver de seni tanıyalım can:) Evet bir şehirde yaşarken kıymetini bilmiyoruz, Istanbulda yaşayıpta kac kişi vardır 3 gunluk geziye su gezdiklerini sıgdırabilen mesela ben panorama1453 daha gezmedim..keza buzmüzeyi de.. dhal nereler var ama olmayınca olmuyor işte...

fuat gencal dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel çekilmiş karelere amatör çekimler derseniz haksızlık etmiş olursunuz. Hepsi süper. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Arkadaşım

Gönlünüzce bir tatil yapmanıza sevindim, ama inanın ki İstanbul dediğiniz gibi değil, Sürekli burada yaşasanız sizde bizim gibi şikayetçi olursunuz.
Üsküdara gelmişsiniz keşke misafirim olsaydınız çok memnun olurdum.UMarım bir daha ki sefere

resimleri çok beğendim sayenizde bende kısa bir tur yapmış oldum

sevgilerimle

Ada Deniz dedi ki...

ne güzel bir gezi olmuş, fotoğraflar da çok güzel

iffetin günlüğü dedi ki...

Amatör falan değil,fotoğraflar süper..Siz leyleği havada gördünüz herhalde bu sene, baya gezmişsiniz..Sultanlara da maşallah, Allah bahtlarını açık etsin..

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzel gezmişsiniz.. süper.. sefanız olsunnnn!!!!... sultanlarınla sana güzel tatlı bir yıl diliyorum seneye tatile kısmet olursa daha çok gez :))) muckk

Hobihane dedi ki...

Maşallah maşallah...
Ne güzel bi tatil olmuş.

Unknown dedi ki...

Amatör demişsiniz ama,bence profosyonel fotolardan farkı yok.Çok güzeller tüm fotolar..Faydalı bir tatil olmuş,nice güzel tatillere :)

muazzez dedi ki...

anlatımın ve fotoğraflardan belli harika bir tatil geçirmişsin ALLAH tekrarını nasip etsin inş. şu anda bende istanbuldayım yarım bıraktığın yerler varsa söyle tamamlayayım:)))))

Unknown dedi ki...

Nedret ablacım,aslında öyle çok detay varki anlatılacak,fazla uzatmak istemedim ve özet gibi oldu gerçekten:)) ama facebook a tüm resimleri ekledim oradan görebilirsin:)

*******************
Sağol Fundacım:)

Fiammacım haklısın askında insan içinde yaşarken şehrin karmaşasına dalım gidiyor.Bizim amacımız gezmek olunca sığdırdık sanırım güzellikleri.İstanbula özel olarak gelirsem mutlaka haber veririm.Bu defa gezerek geldiğimizden ve tam olarak hangi gün orada olacağımız netleşmediğinden böyle oldu.Yoksa sizleri tanımayı çok istiyorum.

****************
Fuat bey çok teşekkür ederim.

Sevgili Nazlıgül,Fiamma ya da yazdığım gibi doğaçlama bir gezi oldu.Semtiniz harika bu arada:))
tabii yaşam koşturmacasının dışından bakınca öyle görünüyor değilmi?

Saadetciğim teşekkür ederim.

***************
İffetcim amin,cümlemizinkileri diyeyim.Biliyorum sende de var o sultanlardan:))
Öyle güzel oldu ki umarım hep leyleği havada görürüz tatillerde:)

Çelebimmmm sağol tatlımmmmm...

Eminecim çok teşekkür ediyorum canım.

Zeliha hanım çok teşekkür ederim.Ziyaretinize geleceğim.

****************

Muazzezcim vallahi süper oldu.Miniatürk kaldı.gezinin son yeriydi ve öyle çok yağmur yağdıki açık hava oldu için iptal edip bi dahaki sefere bıraktık.

Stil Direktoru dedi ki...

Selam canım bende ancak bakıyorum hoş geldin.

Benim de başıma gelmedik kalmadı

Sağ sağlim döndüm ancak bir cenazemiz oldu, aile büyüğü yaşlı bir teyzemiz akabinde de benim sağlık sorunum tekrar etti.

Apikal rezeksiyon diye diş eti hastalanması zaten 10 sene önce de bu sebepten ameliyat olmuştum yine oldum kuzum. Neyse 10 güne düzelirim sen de kendine iyi bak öperim kuzum.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ne kadar çok yer gezip görmüşsünüz sizin adınıza sevindim.
Kastamonu resmine bayıldım bu arada.Sevgiler...

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

gunayydın konya çok guzel bır sehır ayrıca çok temız kumaşlar mukemmel daha ne oldun sevgıler