4 Eylül 2010

Bir reklam:))


Selam herkese:)))

Ramazanın son günlerini yaşarken sanırım herkesi bayram telaşı sarmaya başladı.Hemen akabinde okulların açılacak olması telaşı ikiye katlayacak.En azından bizim için bu böyle.

Bayram için büyüklerimizin yanına gidemeyeceğiz.Okulların açılması bir hafta sonraya sarktığından gidişimizi bayram ertesine bıraktık.Hem oğlumuzu götürüp hemde büyüklerimizi görürüz dedik.

Bu defa ki postum da gideceğim yerden bir tanıtım.

Hani bayram dedim,okul dedim....Tabi ki bir takım ihtiyaçlar var bu günler için karşılanması gereken.

Lafı fazla da uzatmadan sizlere Manisa-Turgutlu dan şık bir ayakkabı mağazası tanıtımı yapacağım.

Burası kaynıma ait.Resimleri tatil dönüşü çekmiştik.Ee bir sitemiz varken oradan da bir tanıtım yapalım artık değilmi?
:))


Alt kat bayan






üst kat erkek





Eğer Manisa ve civarında yaşıyorsanız Turgutlu Cumhuriyet caddesindeki A&S AYAKKABI daki ayakkabılara da bakmadan karar vermeyin derim ben:))

4 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecenizi tebrik eder Allah'tan hayırlara vesile olmasını niyaz ederim.

Saygılarımla. Fuat Gencal

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım kadir geceniz mübarek olsun
sevgilerimle.

ANNEMİNELİ dedi ki...

İyi Bayramlarrr...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Modeller hoş görünüyor.