16 Şubat 2009

EMANETİMİ ALDIM:))


Bu gece kendimi daha iyi hissedip, günler öncesinden bana bırakılan bu güzel emaneti paylaşmak istedim.Blog arkadaşlarım sevgili UFUK DÜNYASI ,EMBİR, Bİ YAŞIMA DAHA GİRDİM sayfamı en sevdikleri bloglar arasında saymışlar.Onların bu nazik ödüllerini mutlulukla kabul ediyorum.
Bende bu güzel ödülü sayfalarını keyifle gezdiğim TÜM BLOGCU ARKADAŞLARIMA DEVREDİYORUM...(kural 7 kişiymiş ancak ayırım yapamadım)
Bu arada gelmişken;yorumlarıyla destek olan tüm arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum.
Gün geçtikçe kendimi daha iyi hissediyorum.Bol bol uyuyorum:))dinleniyorum.Bu gün iğnelerim bitti.İlaçlarla 3 hafta daha sürecek bir tedavi başladı.Bu sürenin sonunda ancak net bir sonuç alabilecekmişim.Yorumlarda çeşitli tavsiyelerde bulunan arkadaşlarımın önerilerine de dikkat ediyorum.Bol sıvı ve bitkisel çaylar..sebze ,meyve..hepinize çok teşekkürler tekrar..mutluluk daima yanınızda olsun..hoş kalın..

12 yorum:

Saniye's handcraft dedi ki...

selam arkadaşım ziyaretine geldim çok geçmiş olsun saniye

Adsız dedi ki...

ödülünü kutluyorum ...bu müziğinede bayılıyorum..

yıldız dedi ki...

çooook geçmiş olsun kendini daha iyi hissetmen ne güzel inşallah hemen iyileşiriszn.

embir dedi ki...

arkadaşım çoook geçmiş olmuş, pis bakteri haydi git buradan diyorum, bak arkadaşımızın bloğu misler gibi pırıl pırıl, akciğeri de akça pakça orada ne işin var senin?

Öptüm canım.

beyaz mendil dedi ki...

Geçmiş olsun hayatım,bir an önce iyileşmen dileğiyle.Büşra

makhina dedi ki...

canım geçmiş olsun ,ödülün de hayırlı olsun tebrikler:)hayırlı haftalar sevgiler

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşlar ,hepinize çok teşekkürler..

Sevgili embir...çok tatlısın canım ya..sigara da kullanmam .nereden bulduysa beni:))

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok çok geçmiş olsunnn, umarım biran önce iyileşirsin, ödülün hayırlı olsun canım.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canım, Allah acil şifalar versin. Ödülün için tebrik ederim.

Lúcia dedi ki...

Hello dear friend

I was worried about you when I read that you were sick. Are you feelling better now? I hope so.
Bye and be good soon.

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Marifetane hobi dedi ki...

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.ben döndün sen de rahatsızmışsın.çok geçmiş olsun,inşallah en kısa sürede tamamen iyileşirsin.bnimde 4 yıldır kullandığım ilaçların vücudumda yan etkileri oldu,artık biraz kapanmaya başladılar.hastalıkta sağlıkta bizim için nediyelim.a.e.o.