13 Şubat 2009

son durum bu..

İyi dileklerini bırakan tüm arkadaşlara teşekkürler.Sabah- akşam yapılan iğneler ve ilaçlarla biraz daha iyiyim.Ancak tedavi daha sürecek.Nasıl becerdimse ,epeyce büyük alanı kaplayan pronomi bakterisi gelmiş sağ akciğerime kurulmuş.Gün içinde öksürük,üşüme -terleme nöbetleri tabi buna bağlı yoğun bir başağrısı oluyor.Bu sebeple uzun süreli kalamıyorum burada.Yani bana biraz daha müsade.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle;
Sevgiyle sağlıkla ve mutlulukla kalın arkadaşlar...kendinize iyi bakın.:))

21 yorum:

Adsız dedi ki...

canım tekrar çok geçmiş olsun.
Acil şifalar diliyorum.
Sevgilerimi yolluyorum.

ufuk dedi ki...

canım geçmiş olsun.... bu ödül sana dahada moral verir. kabul edersen sevinirim

TATESAL dedi ki...

Ahhh canım!!!Çok geçmişler olsun.Allah şifalar versin.Kendine çok iyi bak,bal,pekmez ye muhakkak.Ihlamuru da ihmal etme,elma ve ayva kabuğuyla kaynat.Sağlıkla kal...

gül dedi ki...

çok geçmiş olsun acil şifalar

beyaz mendil dedi ki...

Tekrar tekrar geçmiş olsun canım,kendine dikkat et.Sevgilerimle

Nur dedi ki...

Of ya tüm sevdiklerim gidiyor cahide abla, elay abla, nuray abla, şimdide sen.
Hemen iyileşin dönün lütfeeeen...

NzlGl dedi ki...

iyi olduğunuza çok sevindim sevgili gönüldenele

Çok daha iyi olmanız dileğiyle tekrar geçmiş olsun.
sevgilerimle

simayhobievi dedi ki...

canım çok geçmiş olsun Allah acile şifalar versin

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
daha iyi olduğuna sevindim. Ama lütfen hemen iyileştim diye düşünme, sonrasında kendine daha iyi bakman lazım.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

selamlar.acil şifalar diliyorum.geçmiş olsun.

Yelda dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun canım
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın ozlemi olmalı, ozlemle acan cicekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi

Canım en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı yaratandan diliyorum,Rabbim şifalar versin.

GeCe dedi ki...

iyice dinlen kendine iyi bak biz her zaman buradayız tekrar aramıza dönmeni bekliyoruz sevgiler

pinokyoörgü07 dedi ki...

acil şifalar dilerim ...sevgiyle kal ..

Adsız dedi ki...

Allahtan bol şifalar diliyorum,geçmiş olsun.arkadaşım kendine iyi bak görüşmek dileklerimle sabırsızlıkla bekliycem....

Hayat dedi ki...

Geçmiş olsun.
Gereken tedavinin yapıdığını zannederim. Siz de dinlenme konusunda dikkatli olun, bol sıvı, şifalı bitki çayları ve göğsü yumuşatan salep, nişasta ile hazırlanan içeceklerden fayda göreceğinize inanıyorum.
Sağlıkla kalın, sevgiler...

orgu delisi dedi ki...

geçmiş olsun ,umarım en kısa zamanda iyileşirsin.

Adsız dedi ki...

iyi geceler canım.bugün seni daha iyi gördüm.inşallah yarın daha iyi olursun.allah şifa versin

Marifetane hobi dedi ki...

Uzaklardan bir dost buldum, kalpten kalbe köprü kurdum, yüreği sevgi dolu, yolu mutluluk yolu sevdiği kadar sevilsin, o dost asla ÜZÜLMESİN..güzel bir haftaya başlaman dileğiyle hayırlı geceler canım..

bitanem Allah acil şifalar versin en kısa sürede aramıza dönmen dileğiyle sevgiler...

havvanur dedi ki...

allah şifa versin dermansız dert vermesin arkadaşım

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

geçmiş olsun...sen bol bol dinlen iyileş önemli olan o...